07
Abr

La importància d'un bon servei en les reserves d'última hora

Publicado por en en Noticies
  • Tamaño de fuente: Mayor Menor
  • Visitas: 1472
  • 0 Comentarios
  • Imprimir
La importància d'un bon servei en les reserves d'última hora

Segons l’agència de viatges online Rumbo, un 85% dels espanyols fa servir el seu telèfon mòbil mentre viatja.

L’exponencial creixement de les tecnologies de la comunicació ha provocat que cada vegada siguin més les persones que decideixen organitzar els seus viatges a través d’internet i, més concretament, des del seu dispositiu mòbil. La conseqüència d’aquest gran avenç és que, a dia d’avui, podem organitzar tot un viatge en el mateix moment en que l’estem gaudint. Cal destacar la recerca per part dels usuaris de les ofertes d’última hora, on el Smartphone sembla ser l’eina perfecta. La llibertat y funcionalitat que ofereixen aquests dispositius fa possible consultar, reservar i inclús comprar en menys d’un minut i en el mateix instant. Aquest fet afecta molt positivament a la capacitat d’improvisació de dels viatgers o, el que és el mateix, redueix la seva planificació al mateix temps que redueix la capacitat de planificació i previsió dels hotels. El que implica que implica que aquests han de poder reaccionar i actuar en poc temps i amb les mínimes incidències per a poder satisfer la demanda dels seus clients.
A Tritón en som conscients i per això vetllem perquè la roba estigui llesta en el moment oportú i en les millors condicions. Perquè el nostre compromís és facilitar, i no dificultar, la feina del personal de pisos. I, en aquest cas, el bon servei és la clau.

0

Comentarios

  • No hay comentarios por el momento. Se el primero en enviar un comentario.

Deja tu comentario

Invitado
Invitado Martes, 24 Octubre 2017
logo-triton

Quiénes somos

Filosofía

info@tritongrupo.com

Telef.: 949 387 042

Tritón Lavanderías

C/ Juan Bravo, 3 28006 Madrid

Últimas noticias